Dear Visitors. Kindly noted that, we will only able to publish the comment which is related to the topic. Thank You.
Custom Search

Wednesday, February 4, 2009

Pendirian DS Anwar Ibrahim

Dahulu :
Taktik lompat parti diilhamkan oleh DS Anwar Ibrahim.Tindakan lompat parti oleh ahli Parlimen BN ke PR untuk membentuk kerajaan Persekutuan adalah wajar. Sanggup menghantar ejen-ejen untuk memikat mereka di luar negeri. Bersedia mengambil alih kerajaan Persekutuan dengan cara begitu.
Manakala ketika ADUN Bota menyertai Pakatan Rakyat sebelum ini, DS Anwar Ibrahim tidak mengumumkan pilihanraya kecil dan menerimanya dengan begitu sahaja.

Sekarang :
Taktik lompat parti digunakan sepenuh jiwa oleh wakil rakyat DS Anwar Ibrahim untuk menjadi calon bebas. Kini DS Anwar Ibrahim berkata mengambil alih kuasa melalui cara ini adalah tidak betul. Seharusnya membenarkan rakyat membuat keputusan.

1 comment:

Vesu said...

saya setuju dengan pendapat anda; DS anwar tidak patut mengalakan wakil rakyat lompat parti. Seharusnya tunggulah pilahanraya akan datang. pada masa yang sama Komen PM bahawa BN terima kekalahan semasa PRU di mac lalu maka PR juga kena terima senario sekarang sememangnya tak boleh di terima akal. PRU di pilih oleh rakyat dan senario sekarang adalah tindakan segelintir ahli DUN. Nampak sangat PM kita tak matang dalam hujah politik. Satu lagi YB menteri zahid hamidi dikatakan telah memberitahu pemberita semalam bahawa "kaum india terima padah' kerana dalam DUN perak nanti tak ada wakil kaum india... ini menunjukan isi hati pemimpin yang ada rasa dengki pada kaum india. hakikatnya bukan semua kaum india tolak BN .